Wybierz ekologiczne gadżety, dla domu i biznesu

Reklama jest dźwignią handlu, o czym zdają sobie sprawę chyba wszyscy. Nie trzeba nikomu tłumaczyć, że aby podnieść wyniki firmy, trzeba sprawić, aby ludzie dowiedzieli się o danym produkcie, a później go zakupili. Schemat jest dość prosty, ale wykonanie już nie. Ciężko zadziwić już kogokolwiek, więc ciężko liczyć na to, że ktoś daną markę zapamięta na dłużej.

Rodzaje reklamy

Promowanie produktów danej firmy może odbywać się na wiele sposobów. Podstawowe jest działanie na odległość, czyli różnego rodzaju spoty reklamowe, slogany, które zazwyczaj trafiają do telewizji albo radio. W dzisiejszych czasach nie wolno jednak zapominać o medium, którym jest internet, ponieważ ma on naprawdę wiele do zaoferowania.

Istnieje tam wiele miejsc, w których mogą równocześnie odbywać się kampanie reklamowe. Są to przede wszystkim strony internetowe oraz media społecznościowe, takie jak facebook, instagram czy twitter. Wszystkie one jednak nie pozwalają na pełną interakcję z klientem, dlatego przejdziemy teraz do kolejnego punktu.


drewniany eko gadżet

Gadżety ekologiczne

Ciekawym sposobem na nawiązanie więzi z klientem, jest ofiarowanie mu czegoś. Nie, nie chodzi tutaj o wizytówkę, ale gadżet, który będzie mu służył przez jakiś czas, dzięki czemu zaistnieje szansa na to, że kilkukrotnie spojrzy on na logo firmy.

 

Warto też, aby dany przedmiot był czymś więcej niż tylko elementem reklamy. Idealnie tutaj sprawdzą się przedmioty pochodzące z recyklingu, ponieważ są one swoistym sygnałem do klienta, że dbamy nie tylko o siebie, ale też innych.

ekologiczny gadżet klawiatura
Drewniana klawiatura

Co wybrać?

Co ważne, eko gadżety reklamowe mogą przybierać różnorakie formy. Od najprostszych ulotek, przez dzienniczki czy notatniki na długopisach skończywszy. Te ostatnie popularne są szczególnie w sektorze elektronicznym.

 

Pamiętajmy też, aby dany przedmiot dobrać do oferty naszej firmy. Na pewno ciekawie będą również prezentować się miniaturki czy zawieszki do kluczy. Istnieje naprawdę małe prawdopodobieństwo, że ktoś wyrzuci taki ekologiczny gadżet.

Podsumowanie

Reasumując, przedmioty odnawialne mogą być ciekawym elementem kampanii reklamowej, ponieważ niosą w sobie wiele wartości. A przede wszystkim dają sygnał o tym, że nie interesują nas tylko przychody, ale też świat wokół.